دانلود پایان نامه شاخصهای سنجش رضایت مشتری – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی |
شاخصهای سنجش رضایت مشتری
الف)الگوی رضایتمندی مشتری سوئدی: سوئد اولین کشوری بود که شاخص های رضایت مشتری در سطح ملی را در سال ۱۹۹۲ مشخص کرد. الگوی اولیه کشور سوئد که در شکل مشاهده می شود، شامل دو محرک اولیه ارزش ادراک شده و انتظارات مشتری است. ارزش درک شده عبارت است از سطح دریافت شده از کیفیت نسبت به قیمت پرداخت شده. کیفیت نسبت به پول پرداختی یکی از شاخصهایی است که مشتری به وسیله آن محصولات و خدمات مختلف را با هم مقایسه میکند.
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1400-03-01] [ 04:16:00 ب.ظ ]
|