مسالمت جو
محقق
اصلاح گرا
عمل گرا
چالش طلب

 

 

۲۴/۰

 

 

۰۵۷/۰

 

 

۹۱/۱

 

 

۰۵۰/۰

ضریب رگرسیون متغیرها در جدول۴-۶ آمده است. نتایج گزارش شده در جدول ۴-۷ نشان می‌دهد که تیپ های شخصیت اینوگرام نمی توانند راهبردمراجعه به مراکز کاریابی را پیش‌بینی کنند.

 

جدول(۴-۷): ضرایب استاندارد و غیر استاندارد تیپ های شخصیت اینوگرام برای پیش‌بینی راهبرد مراجعه به مراکز کاریابی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدل ضرایب غیر استاندارد ضرایب استاندارد t سطح معناداری B انحراف معیار Beta ثابت ۱۳/۵ ۲۲/۷ ۷۱/۰ ۴۸/۰ اصلاح گرا ۱۳/۰- ۲۰/۰ ۲۳/۰- ۶۸/۰- ۴۹/۰ یاری دهنده ۱۵/۰- ۲۰/۰ ۲۹/۰- ۷۷/۰- ۴۴/۰ عمل گرا ۰۲/۰- ۲۰/۰ ۰۴/۰- ۱۳/۰- ۹۰/۰ فردگرا ۰۳/-۰ ۲۰/۰ ۰۶/۰- ۱۸/۰- ۸۶/۰

ادامه جدول(۴-۷): ضرایب استاندارد و غیر استاندارد تیپ های شخصیت اینوگرام برای پیش‌بینی راهبرد مراجعه به مراکز کاریابی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدل ضرایب غیر استاندارد ضرایب استاندارد t سطح معناداری B انحراف معیار Beta محقق ۱۷/۰- ۲۰/۰ ۲۷/۰- ۸۳/۰- ۴۱/۰ وفادار ۱۶/۰- ۲۰/۰ ۲۷/۰- ۷۸/۰- ۴۳/۰ کلیت گرا ۰۹/۰- ۲۰/۰ ۱۷/۰- ۴۶/۰- ۶۵/۰ چالش طلب ۱۸/۰- ۲۰/۰ ۳۴/۰- ۸۹/۰- ۳۸/۰ مسالمت جو ۱۲/۰- ۲۰/۰ ۲۰/۰- ۶۰/۰- ۵۵/۰

نتایج به دست آمده از تحلیل رگرسیون جدول ۴-۷ نشان می‌دهد که ضریب رگرسیون برای هیچ یک از تیپ های شخصیتی معنی دار نیست و آن ها نتوانستند وارد معادله ی رگرسیون برای پیش‌بینی راهبرد مراجعه به مراکز کاریابی شوند.

 

۳) بین ابعاد نه گانه شخصیت اینوگرام و استفاده از راهبرد بررسی وب سایت سازمان ها، رابطه ساده و چندگانه وجود دارد. در جدول۴-۸ ضریب همبستگی پیرسون بین نه تیپ شخصیت اینوگرام و راهبرد کاریابی بررسی وب سایت سازمان ها که یکی از راهبردهای کاریابی است مورد بررسی قرار می‌گیرد:

 


جدول (۴-۸): ضریب همبستگی بین نه تیپ شخصیت اینوگرام و راهبرد بررسی وب سایت سازمان ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام متغیر ضریب همبستگی سطح معناداری اصلاح گرا ۰۲۲/۰ ۷۰۵/۰ یاری دهنده ۰۲۵/۰- ۶۶۶/۰ عمل گرا ۱۵۰/۰ ۰۱۰/۰ فردگرا ۰۴۶/۰- ۴۳۳/۰ محقق ۰۱۰/۰ ۸۵۸/۰ وفادار ۰۵۱/۰- ۳۸۱/۰ کلیت گرا ۰۲۷/۰- ۶۴۱/۰ چالش طلب ۰۳۲/۰ ۵۸۹/۰ مسالمت جو ۰۶۸/۰- ۲۴۵/۰

همان‌ طور که در جدول۴-۹ نشان داده شده است ضرایب همبستگی بین تیپ های شخصیت اینوگرام و راهبرد بررسی وب سایت سازمان ها معنادار نیست. با آن که ضریب همبستگی تیپ شخصیت عمل گرا همبستگی معناداری با راهبرد بررسی وب سایت سازمان ها دارد اما این همبستگی آن قدر قوی نیست که بتواند این راهبرد را پیش‌بینی کند. در عین حال همبستگی معنادار بین تیپ شخصیت عمل گرا و راهبرد بررسی وب سایت سازمان ها می‌تواند به حجم نمونه مربوط باشد.

 

برای بررسی فرضیه سوم از تحلیل رگرسیون استفاده شد که نتایج آن در جدول۴-۹ آمده است:

 

جدول (۴-۹): نتایج تحلیل رگرسیون برای پیش‌بینی راهبرد استفاده از اینترنت و مراجعه به وب سایت سازمان ها بر اساس شخصیت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدل۱ متغیرهای پیش بین ضریب همبستگی مجذور ضریب همبستگی F سطح معناداری ۱ کلیت گرا
یاری دهنده
فردگرا
وفادار
مسالمت جو
محقق
اصلاح گرا
عمل گرا
چالش طلب

 

۱۶/۰

 

۰۲۵/۰

 

۲۳/۱

 

۶۰/۰

ضریب رگرسیون متغیرها در جدول۴- ۹ آمده است. نتایج گزارش شده در جدول ۴-۱۰ نشان می‌دهد که تیپ های شخصیت اینوگرام نمی توانند راهبرد استفاده از اینترنت و مراجعه به وب سایت سازمان ها را پیش‌بینی کنند.

 

جدول(۴-۱۰): ضرایب استاندارد و غیر استاندارد تیپ های شخصیت اینوگرام برای پیش‌بینی راهبرد استفاده از اینترنت و مراجعه به وب سایت سازمان ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدل ضرایب غیر استاندارد ضرایب استاندارد t سطح معناداری B انحراف معیار Beta ثابت ۳۴/۳- ۰۵/۱۰ ۳۳/۰- ۷۴/۰ اصلاح گرا ۱۱/۰ ۲۸/۰ ۱۵/۰ ۴۲/۰ ۶۸/۰ یاری دهنده ۱۲/۰ ۲۸/۰ ۱۶/۰ ۴۳/۰ ۶۷/۰ عمل گرا ۲۳/۰ ۲۸/۰ ۲۹/۰ ۸۰/۰ ۴۲/۰ فردگرا ۱۳/۰ ۲۹/۰ ۱۵/۰ ۴۷/۰ ۶۴/۰ محقق ۱۱/۰ ۲۸/۰ ۱۴/۰ ۴۱/۰ ۶۸/۰ وفادار ۱۰/۰ ۲۸/۰ ۱۳/۰ ۳۶/۰ ۷۱/۰ کلیت گرا ۰۹/۰ ۲۸/۰ ۱۳/۰ ۳۴/۰ ۷۳/۰ چالش طلب ۱۲/۰ ۲۸/۰ ۱۷/۰ ۴۳/۰ ۶۷/۰ مسالمت جو ۰۹/۰ ۲۸/۰ ۱۱/۰ ۳۱/۰ ۷۶/۰

نتایج به دست آمده از تحلیل رگرسیون جدول ۴-۱۰ نشان می‌دهد که ضریب رگرسیون برای هیچ یک از تیپ های شخصیتی معنی دار نیست و آن ها نتوانستند وارد معادله ی رگرسیون برای پیش‌بینی استفاده از اینترنت و مراجعه به وب سایت سازمان هاشوند.
۴) بین ابعاد نه گانه شخصیت اینوگرام و استفاده از راهبردگفتگو با دوستان و خانواده در زمینه کاریابی، رابطه ساده و چندگانه وجود دارد. در جدول۴-۱۱ضریب همبستگی پیرسون بین نه تیپ شخصیت اینوگرام و راهبردگفتگو با دوستان و خانواده در زمینه کاریابی که یکی از راهبردهای کاریابی است مورد بررسی قرار می‌گیرد:

 

جدول (۴-۱۱): ضریب همبستگی بین نه تیپ شخصیت اینوگرام و راهبرد گفتگو با دوستان و خانواده در زمینه کاریابی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نام متغیر ضریب همبستگی سطح معناداری اصلاح گرا ۰۳۴/۰- ۵۶۶/۰ یاری دهنده ۰۲۱/۰ ۷۲۰/۰ عمل گرا ۱۳۲/۰ ۰۲۴/۰ فردگرا ۰۴۴/۰- ۴۵۶/۰ محقق ۰۸۱/۰- ۱۶۷/۰ وفادار ۰۳۸/۰ ۵۱۹/۰ کلیت گرا ۰۴۳/۰ ۴۶۱/۰ چالش طلب ۰۱۷/۰ ۷۷۰/۰ مسالمت جو ۱۱۶/۰- ۰۴۷/۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...